Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

Egger Géza válasza Kovács Dani levelére

2007.08.30. 06:18 | egri bálint | 1 komment

Szia Dani!

Mi innen kaposvárrol(az én osztályom) biztosan nem tudunk ott lenni mivel már melózunk, és a másodikosok is elöbb-utóbb lejönnek majd. Ez nem jelenti azt, hogy nem érdekel minket a dolog. Én ezért kezdtem el használni a blogos fórumot, hogy áthidalható legyen ez az időleges földrajzi gát. Emlékszel, már egyszer beszélgettünk nagy, közös performancokról,ezután sokat gondolkoztam a dolgon, és próbáltam beindítani ott a közös gondolkozást ami egyelőre nem sikerült. Nem tudtam eldönteni, hogy csak várni kell még, vagy nincs is talán érdeklődés. Ez a mostani üzenet viszont azt mutatja, hogy van. A blog kezelése pedig nem olyan bonyolult, ha nekem is sikerült. Ezt csak azért forszírozom, hogy mi se maradjunk ki a vérkeringésből, hiszen kissebb előzetes egyeztetéssel mi is föl tudunk menni pestre, mondjuk ha egy-két héttel elöbb kapjuk az infót, és jobbára csak hétvégén.

Tehát jó volna ha a mostani beszélgetésetekből is felkerülne valami a blogra, azoknak akik nem tudtak elmenni (gondolom nem csak Kaposvárról). Én személyszerint a már odaírt gondolataimat dobnám be addig is a közösbe, ha gondoljátok olvassátok el (a blogon a fórum kommentjeinél)

Ezen üzenetem remélem elősegíti intézményeink között kibontakozó reményteli bár még illékony kapcsolat fejlődését.:)


Üdvözlettel: Egger Géza

Címkék: írások

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr62152625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarr Feri 2007.08.30. 23:24:35

Pár esti, homályos gondolat a blogról:

Nagyon a szívemen viselem ennek a blognak a sorsát. Óriási lehetőséget érzek benne és nem győzöm, tudom ezt kellően hangsúlyozni. Idealizmusom és a lehetőség ill. az itt beinduló élet egymást túllicitálva fokozzák fel lelkesedésem a végtelenségig. Nagyon sokan azt mondták, hogy szkeptikusak azügyben, hogy ebből bármi is lesz. Hogy beindul, hogy egyáltalán. Mégis úgy tűnik, hogy lassacskán megtalálja a medrét ez a blog. Viszont van egy-két észrevételem, amit fontosnak tartok.

Érzem magamom és még párunkon, hogy a Komáromban történt események felülírni látszanak azt a tényt, miszerint maradtak klikkek, egymás számára ismeretlen emberek a tábor végére. Én magam is azt hiszem abba a hibába estem, hogy a hihetetlen élményanyagom megcsinálta a jelen múltját és a táborban résztvevőknek teljesen egységes arculatot kölcsönzött. Mintha 'a' komáromi társaság egy akaratot képviselne. Ez sajnos nem így van, de ennek ellenére óriási eredménynek érzem, hogy Dani levelét, amit Réti Adri motivált, Fancsikai Peti teszi fel, arra Egger Géza reagál, amit Egri Bálint tesz fel, amire reagálva Róbert Juli kér bocsánatot és amit én most közvetetten kommentelek. Két hét alatt ez nagy eredmény és ezért csatlakozom Tóth Ferihez, aki azt írta Gézának, hogy ne keseredjen el, hiszen még alig telt el idő, mióta egyáltalán ez a dolog létezik. És ennyi ember összehangolásánál egyszerűen elhanyagolhatatlan az a tény, hogy egyfajta "történelmi", közép távú idő lépjen életbe. Pláne, ha olyan hatalmas projektek vannak célba véve, mint pl. Budapest elhagyása vagy legalábbis ilyen tömeges performanszok.
A másik, hogy nem feltétlenül az a jó, ha mindenképp az van elvárva, hogy 'együtt' csináljunk valamit. Noha én rettenetesen drukkolok, hogy ez is megtörténjen, de ez egyelőre korainak tűnik. Ehhez vagy egy nagyon erős kezű vezető kell, vagy egy nagyon erős ötlet, téma, cél. Én ezen a blogon elsősorban a kommunikációt és figyelemfelhívást tartom az elsődleges célnak. És azért, mert pusztán a chat, a fórumozás túl macerás forma ahhoz, hogy olyan szintű szerveződések alakuljanak ki, mint amik felmerültek. Ezért tartom helyesnek, ha a ma esti találkozón résztvevők felteszik ide az ott beszélteket, mert úgy a kisebb szakaszokat megspórolva, nagyobbakat lehet lépni. Ne értsetek félre, ez nem lebeszélés vagy bármi, csak a blog iránti elvárásokat igyekszik realizálni. Én személy szerint tényleg nagyon boldog vagyok, hogy nem egész két hét alatt, ennyi minden történt 'itt'. Közben teljesen jogosnak tartom Géza levelét is és ezúton szeretném felhívni arra is a figyelmet, hogy bár igaz, Komáromból indult ez a blog, ne ott álljon meg. Próbáljuk meg másoknak is kinyitni.
Tehát summázva: Lehet minden alapja ez a blog és legyen is, de ahhoz idő kell és egyelőre még alig született meg, mégis világot megrengetni hivatott.

Részemről ennyi. Meg annyi, hogy remélem, hogy nem bonyolult a blog. Ha igen, írjatok, hogy miben, hátha... Többen mondtátok, hogy elijesztő a 'A használatról'. Ami fontos, vastaggal ki van emelve és 4 old. Ennél jobban nem lehetett; de ha azt mondjátok, hogy lehetne, akkor biztos lehet. Csak mondjátok, hogy nőjjön az ügy.
süti beállítások módosítása