Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

vészhelyzet!-évnyitó/záró

2007.08.31. 16:13 | fancsikai | 18 komment

arról van szó, hogy mint eggyel korábban jeleztem, nagyon úgy tűnik, hogy a vasárnapi időpontok több okból sem jók, illetve a legtöbb helyen hétfőn vannak az évnyitók. jó lett volna, ha érkezik visszajelzés ezekre, mert így most csak néhány emberrel tudtam egyeztetni, viszont így arra jutottunk, hogy az aktualitás szempontjából sokkal jobb lenne hétfőn délután csinálni a dolgot. akkor egész biztos, hogy akárhol is csináljuk, a megfelelő időpont kiválasztásával garantált, hogy évnyitóról jövő diákok láthatják. ez azt jelentené, hogy hétfőn kb. fél kettő-kettő környékére kéne tolnunk az egész bulit, és lehetőleg valahova a belvárosba, hogy a résztvevők (mármint mi) is könnyen, gyorsan odaérjenek...

azért ez a címe a bejegyzésnek, mert lehetőleg gyors reakciót várunk mindenkitől, egyenként, elég akár egy igen/nem, hogy a hétfői időpontban ott tud-e lenni, a később pontosítandó helyszínen. ez a felhívás köremailben is körbemegy majd, Kovács Dani jóvoltából. tényleg próbáljatok mielőbb reagálni, hogy az olyanokat, mint területfoglalás stb. el tudjuk intézni.

üdv

fancsikai péter

Címkék: akciók

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr99154005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarr Feri 2007.08.31. 17:30:49

Check. Fényképező nagybácsi jeligével bejelentkezem hétfőre.

Tarr Feri 2007.08.31. 17:52:49

Illetve persze bármi mást is vállalok, amennyiben szükséges

fancsikai 2007.08.31. 17:57:53

oké, köszi Feri, mindenki jöjjön, aki tud!!!
és mindenki jelezzen!!!

CsillagBott 2007.08.31. 19:53:06

Nos, én nem tudtam jelen lenni csütörtökön, de hallottam egy ott elhangzó másik ötletről, nevezetesen a Magyar Kártyáról, ami nekem nagyon tetszik, és meg lehetne csinálni ésszerűen, úgy, hogy közülünk senkinek se fájjon morale. Szóval Zsuzsi, én benne lennék, és akinek van kedve, dumáljunk meg egy találkozót. Bár tag vagyok, és tudok a blogon szerkeszteni, sajnos csak a saját gépemről nem, így csak ilyen illetve köremail formában tudok erről nyilatkozni. Személyesen ma, azaz pénteken megtaláltok 10től a Corvintetőn. Amúgy gumipopos dj-k szolgáltatnak ott háttérzenét szintén 10től : )

GPali 2007.08.31. 21:40:56

Ráérek én hétfőn is.

kovacsjnapsugar 2007.08.31. 22:37:52

szerintem nekem is jó a hétfő, megprobálok ott lenni

RobertJuli 2007.09.01. 00:04:35

Nekem nagyon necces a hétfő, és főleg a koradu., amikor vége a sulinak, 3-4 közt tuti nem jó

nyulassy attila 2007.09.01. 10:45:12

én suli kezdésig nagyjából mobil vagyok. szal oks. de ha jól tudom a most lett másodikos színműsöknek angoljuk van hétköznap.

Tóthferi 2007.09.01. 11:08:55

részemről is ok. a hétfő. feltéve ha nincs próba a merlinben, dehát ez már egyéni szoc. probléma. a csütörtöki meetingen nem tudtam lenni, de tájékozódtam néhányatoktól, úgyhogy a részvételi szándékom ezúton is jelezném a köznek. de valószínűleg csak éppen be fogok tudni esni, úgyhogy írjatok, hogy mik az opciók erre az esetre...

Kaszas 2007.09.01. 13:06:52

nekem is ok a hétfő.

juhaszlujza 2007.09.01. 14:44:59

na most nálunk (szatory dávid, farkas dénes, fehér tibi, én) meg az van, hogy hétköznap fé7ig angol kurzusunk van az iskolában. nem igazán ellógható dolog, bár a többiek nevében nem beszélek. én nem hiszem h leszek. bocs

Egger 2007.09.02. 12:21:23

Nem, tudok, menni, de egy ötletet bedobnék a közösbe:
az igazgatónõ mindenképp mondja el, hogy végsõsoron megint csak a kis elsõsök járttak a legjobban az idei tanévben, hiszen belépést nyerhettek a számok és a betûk csodálatos birodalmába.

fancsikai 2007.09.03. 00:10:47

Géza!

nincs más szavam, mint hogy köszönjük (őszintén)
:))
a mai megbeszélésen sajnos átsiklottunk felette, de holnap erősködni fogok göttinger igazgató úrnál, hogy feltétlenül hangozzék el.

Egger 2007.09.03. 23:32:30

Srácok!
Mi volt? Fog valaki írni pár sort a mai akcióról? Dani csak hivatkozott rá, de igaziból nagyon érdekelnének a részletek, ha valakinek van türelme, beszámolhatna róla.
Köszönettel
EG

nyulassy attila 2007.09.04. 00:10:00

Géza: sztem mindenképpen be lesz valami módon számolva. ha más, nem felrakom valahová, amit írok róla - egyenlőre készülő félben van, mert mást is csinálok, igyekszem. de ha más, nem készült felvétel, és azt megnézheted. elvileg peti a héten bedigizi, és akkor megtekinthető lesz.
egyébként elöljáróban annyit, hogy a helyzethez, a rászánt időhöz és első saját ötletelgetésből készült munkához képest, szerintem igen jó lett, és jól siekrült.
üdv

egri bálint 2007.09.05. 22:51:45

géza, szerintem én neki fogok ugrani, és írok egy csöppet róla... bár megint csak az a baj, hogy benne voltam, de azért igyekszem

schilling 2007.09.06. 02:49:31

Ne felejtsük el a telefont sem mint kommunikációs csatornát. Elmesélni a hétfőn történteket, az is egy lehetőség. És persze írni élményeket.
Magam részéről pl. azt, hogy rég röhögtem ilyen jót. Öröm volt látni az első lépéseket. Tanulság levon, agy pörög, ügy meg halad tovább.
süti beállítások módosítása