Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

Theo Jansen

2007.09.08. 10:03 | bocky | 2 komment

theo Jansen széllel működő rovarai:

https://www.youtube.com/watch?v=FMqftVhOuTw&mode=related&search=

 ja és egy reklám a human art nevében:

https://www.youtube.com/watch?v=eH3GH7Pn_eA

 

Címkék: médiatár

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr60160093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fancsikai 2007.09.08. 14:27:55

"A művészet és a mérnöki munka közötti határ csak a fejünkben létezik" - mondja Jansen. valami hihetetlen cuccai vannak!! köszi Bocky, ez komoly

a másikon meg szakadtam a röhögéstől

kovács dani 2007.09.08. 18:24:56

konok csávó ez a Jansen. istentelen akarat és meló van abban, amíg összerak egy ilyen csodát.

lehet-e egy TÁRGY színház?

nem bábozásra gondolok, ahol a tárgy eszköz, ami közvetít ember és ember közt, hanem arra, hogy színházi helyzetben egy tárgy létezése kiválthatja-e egy ember létezését?
(hasonlóra gondolok, mint amikor az ember áll az állatkertben, nézi az orrszarvút, és ámul. de ez se pontos.)
ez az én mániám, évek óta, valószínűleg ökörség és egyedül vagyok vele, de leírtam, hogy hátha nem. vagy hogy ki mit gondol.

süti beállítások módosítása