Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

Megtárgyalandó kérdés minden tag számára

2007.09.09. 17:30 | Tarr Feri | 13 komment

Több emberrel is beszélgetve az a benyomásom támadt, hogy a blog kereteinek kitágítását valahol mi magunk akadályozzuk. A komáromi bázis olyan erős alapot ad, hogy nem tudom, hogy érdeklődőként hogyan tudna valaki beszállni a munkába. A bensőséges hang és az egymásra hivatkozások a blogon kívüli ismeretség révén természetes. De mások számára elijesztő lehet. Ezért gondoltam arra, hogy mi lenne, ha egy új címkében minden tagról lenne pár sor, hogy kicsoda és ezzel megteremtenénk a blogon belüli ismeretséget, amibe könnyebb beszállni. Ez persze nem egy ego-fal kellene, hogy legyen. Célja pusztán annyi lenne, hogy mégis lehessen tudni, hogy ki hogyan kapcsolódik az Színház-ügyhöz.

Címkék: fórum

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr67161108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fancsikai 2007.09.09. 18:16:16

én támogatom az ötletet. ehhez nyilván teljes együttműködésre lenne szükség, meg arra, hogy senki ne röstelljen írni magáról egy-két keresetlen sort.
talán csináljuk is meg ezt a címkét, és indítsuk el a dolgot.

egri bálint 2007.09.09. 19:42:57

én még nem tudom elképzelni, de ha mutattok példát rá, lehet h megértem.
próbáljuk meg!

kovács dani 2007.09.10. 02:45:26

igazad lehet, Feri, hogy "civileknek" ez a honlap elég bennfentes vagy akár lila lehet. de ahogy írod, a blog saját nyelve, ahogy maga az ügy, Komáromból, az ott történtek tonnányi tapasztalatából indul. nem pedig belőlünk, akik épp ott voltunk. én szívesen írok magamról, de a fenti dolog szempontjából talán hasznosabb pl. megadni a krétakör.hu linkjét a workshopos írásokkal.

egri bálint 2007.09.11. 18:23:40

vagy ötvözve a kettőt? elkezdjük??

Tarr Feri 2007.09.12. 00:19:38

Hát, én még vártam volna, hátha más is hozzászól, de lehet, hogy akkor elkezdhetjük. Én még várok holnapig, addig nyugodtan kezdjétek el, de ha más nem, akkor elkezdem én valamikor holnap.
Szerintem nyugodtan lehet mind a kettőt! Ettől függetlenül szerintem belőlünk indul azért, hiszen mi voltunk ott. Ne érts félre ezt nem kötözködésből írom, csak szerintem nem szétválasztható a kettő. Illetve, ha pusztán betennénk egy linket, attól szerintem ugyanúgy nem mernének hozzászólni. Ugyanakkor jó ötlet, mert felvehetik a fonalat a 'szakterminológiában' és tematikában! Akkor hajrá!

kovacsjnapsugar 2007.09.12. 11:45:04

én két emberről is tudok, akik nem voltak komáromban, viszont eljöttek a deák téri évzáróra. szerintem a kapcsolódásnak ez egy nagyon jó példája és módja.szerintem a gondolataim (itt leírt) megértéséhez nem kell engem személyesen ismerni.

Tarr Feri 2007.09.12. 19:33:34

Napsi ebben teljesen igazad van, de ahhoz, hogy el merd mondani őket, kell valami alap. Ezt adnánk meg ezzel. Látod, ők sem emrtek igazán megszólalni. Eddig egyedül azt hiszem Martin és Porogi Dorka szólalt hozzá, aki nem volt ott Komáromban

kovacsjnapsugar 2007.09.13. 01:22:50

lehet, végülis nekem sem tellik semmibe, hogy írjak magamról pár sort, ugyhogy majd átgondolom, és idevésem:)

Tarr Feri 2007.09.16. 11:52:26

Akkor senki többet harmadszor?

Tarr Feri 2007.09.16. 22:04:52

Akkor magamat ismét meghazudtolva, halasszuk el ezt a kérdéskört is a szombati megbeszélésre. 3 konra 2 az nem valami meggyőző

barsimarci 2007.09.17. 20:16:46

nagy nehezen eljutottam oda, hogy végre interaktívan részt tudjak venni a blog működésében, így aztán ki is fejtem a fent említett kérdéssel kapcsolatban a véleményem
én maximálisan egyetértek azzal, hogy ezt a bizonyos blogos kört tágítani kell, viszont nem gondolom, hogy szükség lenne személyes adatokra velünk, már jelenlegi blogtársakkal kapcsolatban. Én személy szerint ugyanis ha véleményezni szeretnék valamit, vagy gondolatokat olvasva bekapcsolódnék a virtuális vitába, nem érezném szükségesnek, hogy bővebb információm legyen az egyes személyekkel kapcsolatban.
Az a fő, hogy a blogot definiáljuk és a közösséget -ha lehet arról beszélni-, melynek részei vagyunk, nem pedig az azt alkotó személyeket.

CsillagBott 2007.09.19. 10:47:56

Csatlakozom Marcihoz. :)
Túl behatároló lehet, ha van rólam bármi adat, így viszont - és ez a szép az internetben - , csakis a megnyilvánulásaim alapján íteltetem meg, legalábbis egy új felhasználó előtt. A táborról szóló írások/összefoglalók elegendőek szerintem, talán ezek gondolatait lehetne jobban kihangsúlyozni, mint forrást, kezdőpontot.

marcella 2007.10.01. 16:22:37

Tessék itt vagyok a kettőből egy,aki nem voltam komáromban-kössz,napsi-én nem nem mertem,csak nem nagyon tudtam eddig írni.most többet leszek netközelben, próbálom aktivizálni magam.az biztos,hogy kívülről bennfentesnek tűnhet sok minden,mert én próbáltam "belerángatni" a dologba a többi új színházast ,kevés sikerrel.ez most banálisnak tűnhet,de feri írását a blogról mint olyan,központibb helyre kellene tenni,hogy aki először nyitja meg a lapot,rögtön beleütközzön.itt botondhoz csatlakoznék tulajdonképpen.és ezután meg,amikor már ott voltam(évadzáró),nem éreztem magam "civilnek",csak mert nem voltam a táborban.a magyar kártyából sem emiatt maradtam ki.úgyhogy én várom a fejleményeket.
süti beállítások módosítása