Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

interjú

2007.11.25. 22:00 | tóthferi | Szólj hozzá!

A korábban ebben a rovatban szereplő velem készült interjút Fancsikai Peti az én kérésemre eltávolította a blogról.
Azért döntöttem így, mivel én nem láttam rá arra, hogy az interjú olyan részeket is tartalmaz, ami csak annak a társulatnak a belső ügye akiről szól. Tévedtem.

Az eredeti szerzői szándéktól eltérően (13 különböző interjú áll majd egymás mellett, amikben  az elhangzottak összevethetőek egymással és úgy értelmezhetők) hosszú ideig csak a velem készített interjú került fel a net-re, ami így magában nagyon szélsőséges és egyféle álláspontot tükrözött valamiről. Ez mindenképpen félreviszi a megértését.

A vélemény ítéletnek értelmeződött.

Bizonyos részek a jobbító szándékom ellenére is megbántottak olyan embereket, akik ezt máshogyan látják, gondolják.

Tehát elnézést kérek mindenkitől, ha ezzel, illetve az ott leírtakkal megbántottam.

Akkor hogyan lehet nyíltan, őszintén, segítő szándékkal beszélni, a véleményedet ütköztetni úgy, hogy ezzel az őszinteséggel ne bántsd meg a másik embert, akinek egyébként segíteni szeretnél?

Nem tudom. Tanulom. Ebből is.

De tiszteletben kell, hogy tartsam azoknak az embereknek a véleményét akikkel együtt dolgozom.

Sorry. Menjünk tovább.

Címkék: írások

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr28241722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása