Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

Brecht song vizsga

2008.04.06. 11:53 | kpalkó | 2 komment

A kaposvári I. évesek zenés trimeszterét lezáró mesterségvizsgája.

Az osztály: Béli Ádám, Bokor Ágnes, Bokros Brigitta, Boros Anna, Decsi Edit, Formán Bálint, Juhász István, Kárpáti Pál, Keresztény Tamás, Kővágó Veronika, Lábodi Ádám, Lovas Rozi, Molnár Zsolt, Nagy Boglárka, Páll Mónika, Porogi Ádám, Váncsa Gábor.

Mesterségtanár: Znamenák István

A vizsga időpontja: április 9. szerda, 15 óra.
Nyilvános vizsgaelőadás: április 11. péntek, 19 óra.

A vizsgában Koldusopera dalokra készített etűdök láthatók. Ezek nem feltétlenül kapcsolódnak az eredeti Brecht darabhoz. Vannak persze, amik nem szakadnak el tőle igazán, sok jelenet mozgásszínházi elemekre épül és vannak olyanok is, amik bátrabban elrugaszkodnak a songok darabon belüli jelentésétől. Sok jófajta hülyeséget is felvonultat az osztály. Én szeretem ezt az anyagot. Bírtam, hogy bátran használhattuk a fantáziánkat. Sok esetben az egész osztály együtt dolgozott, ilyenkor sokszor már-már kiabálásba és fikázásba fulladtak a viták, de aztán megállapodtunk általában és pont ezért tanulságos és izgalmas volt ez a trimeszter. Nem szólnám el magam, mert még csak most kezdődik a főpróbahét és bármi megtörténhet. Aztán persze arra vagyok a legkiváncsibb, hogy a nézők mit fognak szólni hozzá. Akinek van kedve, jöjjön el, bár általában dugig van a nézőtér ilyenkor.

Címkék: ajánló előadások

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr93406968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kpalkó 2008.04.04. 18:27:27

A pénteki előadás időpontja 19 óra. Csak mert az elején 15-öt írtam. Már kijavítottam, csak nyomatékosítás céljából...

egri bálint 2008.04.13. 15:31:10

A szakmai vizsgát láttam, és sokkal jobban tetszett ez az előadás, mint az első vizsga, a szépernős. És pont azért, mert azt éreztem, hogy egy adott etűdöt az ötlet mozgat. Az ötlet, amely az esetek nyolcvan százalékában eredeti és tényleg humoros, vagy tényleg fájó(néha a kettő együtt, azt meg különösen szerettem nézni). És amit szerintem hasonló százalékban a játszók találtak ki.

Sajnos zeneileg nem képzett annyira az osztály, hogy ezeket a dalokat tökéletesen el tudja énekelni, voltak fülsértő részek, viszont láttam példát arra is, hogy egy kevésbé jól éneklő színész előadása is lehet remek, mert jól értelmezi a szöveget, és érthetően, plasztikusan tudja átadni.

Remek tanulópénz volt. Ezt hiányoltam még a szépernős vizsgából. Itt fejlődés történhetett, és azt gondolom, hogy az elsősök leckét kaphattak sok mindenből: kudarcból, alázatból, pontosságból. Ez a három dolog nekem a legfontosabb a képzésben. Mert a tehetség nem tanulható. A többit meg most megtanulhatták.

Nekem tetszett.
süti beállítások módosítása