Színház-ügy

Ha először jársz a blogon és szeretnél többet megtudni róla, akkor 'a blogról' címkére kattintva megtalálsz minden fontos információt!

A legutolsó bejegyzések

Címkék

Videó ajánló

magyar kártya - árvízelhárítás

A legutolsó kommentek

  • _benito: most már úgy néz ki, clkép is lesz belőle. nagyon fasza, gratul hozzá és köszi még egyszer. (2009.04.01. 16:42) Vivi megoldása magyar kártyára
  • kulturpart: Sziasztok! A kulturpart-on jelenne meg egy reflex a MÜPA-béli előadásról. Tudnátok képet küldeni,... (2009.02.04. 22:24) FÁJ-fotókkal!
  • Najmányi László: Én is furcsállottam, hogy az előadásunkra www.freewebs.com/wordcitizen21/ - két oktató kivételéve... (2008.08.10. 16:37) Kaposvári határátkelő - kiállítás színház
  • kpalkó: Újabb kritika az interneten. Egy kicsivel komolyabb hangvételű, mint az előző. www.revizoronline.... (2008.06.25. 17:08) Határátkelés a Poszton
  • drumlin: sziasztok, OFF: egy kis reklám a szinhaz.blog.hu -nak, gyertek, nézzétek meg! Üdv mindenkinek (2008.05.22. 20:20) POSZT 2008
  • Aczupi: Engem érdekel, szívesen írok hosszabban is, de jelmez- és viselettörténet órán vagyok. cZ.d. (2008.05.14. 12:31) Nyári workshop

HTML

Hudi László interjú

2008.01.31. 18:03 | Gulyás Marci | Szólj hozzá!

Két héttel ezelőtt ültem le interjút készíteni Hudival. Az apropót a Nemzeti Színház igazgatói posztjára Imre Zoltánnal közösen benyújtott pályázata szolgáltatta - de ez csak egy volt a témáink közül. Mivel Hudi a honi független színázi szcéna doyenje, arra kértem, hogy vegyük végig a teljes életútját; ami Jeles Andrástól kezdődően Nagy Józsefen keresztül a Mozgó Ház Társulás-ig terjedt. Jelenleg az AFSZSZ elnöke, és vezetője kis hazánk egyetlen produkciós házának, a Flórián Műhelynek.

A Nemzetis pályázattal kapcsolatos fejtegetései nyomán kedvet kaptam a téma körüljárásához - ezért mind a minisztérium vezetőivel, mind a szakmai tanácsadó testület tagjaival, mind a győztes Alföldi Róberttel leültem, illetve le fogok ülni a közeljövöben interjú készítés végett. Mivel ez a munka még jelenleg is tart, ezért ebben az interjúban még nem teszem közzé Hudi nemzetis gondolatait, hanem  csak  mikor már az összes szereplő megszólalását egybeszerkesztettem. Ez remélhetőleg február közepéig be fog következni.

Az interjú itt olvasható.

 

 

 

Címkék: ajánló interjú írások

A bejegyzés trackback címe:

https://szinhazugy.blog.hu/api/trackback/id/tr97319866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása